Awesome

"Föräldrarna kom idag och sa: Den nya tjejen är bra, hon kom bara in och tog över ***** lektion. Och jag sa: Jag vet, vi fann henne:"
 
Förbannat fina ord att höra. Jag har sen ett antal veckor arbetat för det mest fantastiska företag man kan tänka sig, rena drömmen för den som gillar barn och sport. Efter att ha letat jobb som en galning fann jag plötsligt en annons om simlärare och fotbollscoach. Wooopa. Nu spenderar jag några timmar i veckan med att gör bland det roligaste jag vet. Fy tusan vad glad jag är.
 
Mina små torsdagsfavoriter
Kategori:
Karin Fastest:

<3 <3 <3 gooooonatt !! <3 <3 <3

Anonym:

Hej på dig finaste Jennifer! Nu är det inte långt kvar till mamma och Therese kommer! Hoppas ni får det riktigt kul! Är allt lite avis:( Du verkar ha det bra för övrigt! Kul med fotboll/friidrottsskola! Måste passa dig som handsken! Jag och Max hängde med pappsen din i Bajen marschen härom veckan och sedan såg vi matchen (satt dock på annan plats än Anders!) Matchen var suverän med härliga och snygga mål. Stämningen var verkligen på topp. Vi ska försöka komma iväg på fler matcher. Marschen står jag nog över nästa år även om det var häftigt med så mycket folk!
Tusen kramar till dig! Hoppas du kommer hem en sväng i sommar och att vi hinner ses!

Kommentera inlägget här: