Kylig dag och fina stunder

Denna dag börjar lida mot kväll och har redan innehållit ett antal fina stunder. 
 
Fint meddelande från moster, samtal med älskade farfar och farmor en rätt lång stund för en gångs skull. Därefter kopplades Helena upp och herregud vad jag saknar den kvinnan! Min lilla dalkulla. 
 
Det är fantastiskt hur livet vänder. Jag hade en sådan dipp igår vad gällde allt, jag antar att livet innehåller sådana dagar. "Det löser sig, det löser sig" mantrades om och om igen och så gör det ju det. Jag kommer nog tjata om det om och om igen men det är något jag kommer gå efter resten av livet. 
 
Nu ska jag klä på mig 15 lager kläder (det är så GALET!) kallt här nu så ni anar inte haha. Ikväll kommer lite vänner över för ost - och vinkväll, jag håller mig nog till vatten till största den då skola stundar imorgon.. ;) Hur mysigt som helst hoppas jag iallafall!
 
Stor kram!

Jenn
Kategori:
Kommentera inlägget här: