星期天

Happy söndag!!
 
Började morgonen men att knappt kunna öppna ögonen, feting förkyld med 6 dagar kvar till Maran. Skit. Ringde pappa i panik och storbölade. Jag vill springa på lördag. Efter storgråt och tröst så får jag se till att bli frisk bara, får väl gå banan runt.. Jons föräldrar var påväg hem fr Sthlm och lunch ute var planerad. Var inställd på att stanna hemma och kurera men valde att följa med ut ändå. Tacksam för det. Även Frida mötte upp och vi fick som vanligt fantastisk mat serverad på Kinakrogen! :) Nu är det fokus på plugg för Jon och alla högar av papper för mig, lagom mycket ansträngning. Blir lättare med finaste buketten av Jons rosor. ❤
 
Kram, Jenn
 
Kategori:
Anja:

Några dagar i efterhand, men jag ligger också å snörvlar i Linköping, mitt i flytt och tentap! Men visst klarar vi väl det vi ska göra ändå!? klart du ska springa mara!! Kram <3

Kommentera inlägget här: