Lakeville

 
Var förbi "hemma" och sa hej igår. Eller ja, till portvakten iallafall som blev jätteglad och till och med tog i hand, stort! 
 
 
Kategori:
Daddy:

Hälsa från oss! :)

Peter:

Hej!!

Så du är tillbaka i Shanghai, Hur länge blir du där?
Ska förmodligen ditt igen nu i oktober, vore skoj å ses igen.

Svar: Hej Peter! Kul att höra från dig. Jag ska egentligen bara vara här till den 12:e men har bestämt mig för att bosätta mig här i SH. - Jag åker hem ngn vecka till Sverige men sedan blir jag kvar hela hösten/vintern. När tittar du förbi, vore som sagt jättekul att ses!
Jennifer Claesson

Peter:

kommer vara där i 2 veckor i slutet på oktober. ska kolla lite på biljetter, men om jag får ledigt som jag tänkt åker jag från Sverige 21/10 och tillbaka från Shanghai 3/11.

hur ska du göra nu, jobba eller bara plugga??

Svar: Hör av dig när du är här så ses vi!:)
Jennifer Claesson

Kommentera inlägget här: